Προσέξτε τα κόλπα του μάρκετινγκ για να μην ψωνίζετε πράγματα που δεν χρειάζεστε

Προσέξτε τα κόλπα του μάρκετινγκ για να μην ψωνίζετε πράγματα που δεν χρειάζεστε Προσέξτε τα κόλπα του μάρκετινγκ για να μην ψωνίζετε πράγματα που δεν χρειάζεστε

Πόσο επιρρεπείς είστε όταν ψωνίζετε; Μήπως προσπαθείτε να εξοικονομήσετε χρήματα, αλλά συνεχίζετε να αγοράζετε πράγματα που δεν χρειάζεστε;

Αν θέλετε να κάνετε οικονομία, αλλά βγαίνετε από τα καταστήματα με περισσότερα πράγματα απ’ ότι αρχικά επιθυμούσατε, ήρθε η ώρα να αποκτήσετε λίγη σοφία, σχετικά με τα τεχνάσματα που χρησιμοποιούνται στα καταστήματα, από επαγγελματίες του μάρκετινγκ!

Υπάρχουν 5 έξυπνα κόλπα μάρκετινγκ, που καλό είναι να έχετε στο νου σας, όταν βρεθείτε για ψώνια. Αναγνωρίστε αυτά τα 5 στοιχεία, που θα εξαπατήσουν τις αισθήσεις σας, για να ξοδέψετε περισσότερα χρήματα.

1. Μπορείτε να μυρίσετε την κανέλα;
Είναι όντως μια περίεργη ερώτηση, αλλά σύμφωνα με μια αμερικανική έρευνα, τα ζεστά αρώματα, όπως η κανέλα, μπορούν να μας κάνουν περισσότερο ευσυγκίνητους. Μια αίσθηση που μάς οδηγεί σε απόκτηση αγαθών για ενίσχυση της δύναμή μας, ιδιαίτερα αν ο χώρος είναι πολυάσχολος και γεμάτος κόσμο. Συνήθως αγαθά πιο φανταχτερά ή πιο ακριβά.

2. Μήπως το κατάστημα αποπνέει «θέρμη» και εγκαρδιότητα;
Η ίδια αμερικανική μελέτη αποκάλυψε ότι τα αρώματα, όπως της κανέλας και της βανίλιας, είναι πιο πιθανό να μας ενθαρρύνει να δαπανήσουμε περισσότερα χρήματα σε γενικές γραμμές. Είτε πρόκειται για κάτι μεγαλύτερο είτε για είδη πολυτελείας ή απλά αγοράζοντας περισσότερα αγαθά από ό, τι προβλέπαμε αρχικά.

3. Έχουν οι τιμές ωραίους στρoγγυλούς αριθμούς;
Μια άλλη έρευνα στη Σιγκαπούρη, διαπίστωσε ότι οι όμορφες στρογγυλευμένες τιμές, 40 € για παράδειγμα, είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν σε παρόρμηση ή σε καθοδηγούμενες συναισθηματικά αγορές.

4. Είναι το ταμπελάκι της τιμής πολύ ακριβές;
Σε αντίθεση με τα παραπάνω, η ίδια μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι μια τιμή είναι πιο πιστευτή, αν πρόκειται να αγοράσουμε αντικείμενα πρακτικής χρήσης, όταν είναι πιο ακριβής – 42.34 €  αντί 40 €. Αυτό μας κάνει να υποθέσουμε ότι υπήρξε σχολαστικός υπολογισμός πριν την τελική αναγραφόμενη τιμή.

5. Θαμπώνεστε απ’ όλα αυτά τα όμορφα χρώματα;
Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Οχάιο διαπίστωσαν ότι, ενώ οι μονόχρωμες διαφημίσεις μας ενθαρρύνουν να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στα πρακτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος, οι αγγελίες που χρησιμοποιούν πολλά λαμπερά χρώματα ή μας κάνουν να αισθανόμαστε ευτυχείς, και είναι πιθανότερο να μας οδηγήσουν σε ευχάριστες, αλλά επιπόλαιες αγορές!

Εσείς έχετε μπει σε πειρασμό από έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ;

Διαβάστε επίσης