Σύκα: Διατροφική αξία και πώς να επιλέξετε τα καλύτερα

Σύκα: Διατροφική αξία και πώς να επιλέξετε τα καλύτερα

Τα σύκα είναι ο καρπός ενός δέντρου που ανήκει στην οικογένεια των μουριών. Έχουν μια μοναδική, γλυκιά γεύση, μαλακή υφή και είναι γεμάτα με ελαφρώς τραγανά, βρώσιμα σπόρια.

Περισσότερα...

Πώς να διώξουμε τα κιλά της καραντίνας;

Πώς να διώξουμε τα κιλά της καραντίνας;

Το παρατεταμένο lockdown, η καραντίνα και ο περιορισμός των μετακινήσεων επηρέασαν αρνητικά τη διατροφή μας και τη σωματική μας άσκηση. Όλοι μας πήραμε λίγο βάρος στην καραντίνα. Το θέμα είναι πώς θα καταφέρουμε τώρα να το πετάξουμε από πάνω μας.

Περισσότερα...

Πώς θα μειώσουμε -εύκολα- το αλάτι από τη διατροφή μας

Πώς θα μειώσουμε -εύκολα- το αλάτι από τη διατροφή μας

Το αλάτι συντηρεί τα τρόφιμα και ενισχύει τη γεύση στο φαγητό. Μπορεί όμως να γίνει αιτία για σοβαρά προβλήματα στην υγεία μας. Ωστόσο δεν είναι… αναντικατάστατο από το τραπέζι μας.

Περισσότερα...

Χυμοί Φρούτων Smartfruit: Η υγιεινή και νόστιμη επιλογή

Το καλοκαίρι ήρθε και η ανάγκη για δροσιά γίνεται κάθε μέρα που περνάει και μεγαλύτερη. Μαζί μεγαλώνει και η ανάγκη για χυμούς φρούτων και παντός είδους δροσιστικά ροφήματα.

Περισσότερα...

Λιποδιαλύτες: Μπορούν Πράγματι να σε βοηθήσουν;

Λιποδιαλύτες: Μπορούν Πράγματι να σε βοηθήσουν;

Τι είναι αυτά τα μαγικά χαπάκια που μας υπόσχονται να κάψουμε το περιττό μας λίπος χωρίς κόπο;

Περισσότερα...

Βιταμίνες Α & Β – Δυναμίτες υγείας που ωφελούν τον οργανισμό και την άμυνά του

Βιταμίνες Α & Β - Δυναμίτες υγείας που ωφελούν τον οργανισμό και την άμυνά του

Οι βιταμίνες είναι απαραίτητα στοιχεία για την ομαλή και ισορροπημένη ανάπτυξη και λειτουργία του οργανισμού. Η λήψη τους γίνεται μέσω των τροφών και σε ειδικές περιπτώσεις που η διατροφή δεν βοηθάει στην πρόσληψή τους, μέσα από συμπληρώματα διατροφής.

Περισσότερα...

Καλύτερες διατροφικές συνήθειες έχουν οι έφηβοι που μαγειρεύουν

Καλύτερες διατροφικές συνήθειες έχουν οι έφηβοι που μαγειρεύουν

Τα άτομα που είχαν επαρκείς ικανότητες μαγειρικής σε ηλικία 18-23 ετών, σε ηλικία 30-35 ετών ήταν πιθανότερο να φτιάχνουν γεύματα με περισσότερα λαχανικά.

Περισσότερα...

Υπάρχουν ιδιαίτερες θρεπτικές ανάγκες για τα άτομα με αναπηρία;

Υπάρχουν ιδιαίτερες θρεπτικές ανάγκες για τα άτομα με αναπηρία;

Τα άτομα με αναπηρίες έχουν προβλήματα υγείας που μπορεί να επηρεάσουν τη διατροφή τους αλλά καθορίζουν και τις διατροφικές τους συνήθειες.

Περισσότερα...

Τροφές για υγιή νύχια

Τροφές για υγιή νύχια

Γνωρίζατε ότι μπορείτε να ενισχύσετε την υγεία των νυχιών σας μέσα από τη διατροφή σας; Βρείτε παρακάτω όλες τις τροφές που θα κάνουν τα νύχια σας να διατηρηθούν υγιή και λαμπερά:

Περισσότερα...

Τι να φάτε και τι να αποφύγετε τις ημέρες του καύσωνα

Τι να φάτε και τι να αποφύγετε τις ημέρες του καύσωνα

Οι καλοκαιρινές μέρες, ενώ είναι ευχάριστες, μπορεί να δυσκολέψουν κατά πολύ την καθημερινότητά μας όταν η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή. Διαβάστε παρακάτω με ποιες τροφές μπορείτε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να αντέξει τον καύσωνα και ποιες να αποφύγετε για να μην καταπονήσετε περισσότερο τον οργανισμό σας.

Περισσότερα...