Η οργάνωση κάνει την καθημερινότητα πιο εύκολη σε πολλά επίπεδα που πιθανόν να μη είχατε σκεφτεί. Κι αν είστε από τους ανθρώπους που βαριούνται να τακτοποιούν και να καθαρίζουν τότε η οργανωτικότητα θα βοηθήσει να μειώσετε τουλάχιστον στο μισό το χρόνο που χρειάζονται αυτές οι δουλειές!
1. Θα έχετε λιγότερο άγχος
Πόσες φορές δεν έχει τύχει να ψάχνετε κάτι πανικόβλητοι και να χρειάζεται να αδειάσετε ένα ολόκληρο ντουλάπι ή και περισσότερα μέχρι να βρείτε το ρούχο, το βιβλίο, το τάπερ ή οτιδήποτε είναι αυτό που αναζητάτε βιαστικά λίγο πριν φύγετε και αργήσετε στο ραντεβού σας; Ενώ αν είχε μια συγκεκριμένη θέση στο ντουλάπι σας θα γλιτώνατε χρόνο και στρες.
2. Περισσότερο χρόνο για τον εαυτό σας
Αν είστε λοιπόν οργανωμένοι όλες οι δουλειές θα τελειώνουν πιο γρήγορα, αφού δεν θα σπαταλάτε χρόνο στην αναζήτηση αντικειμένων (ή ακόμα και αρχείων στον υπολογιστή σας). Θα μπορείτε ακόμα να παίρνετε πιο γρήγορες αποφάσεις και ως αποτέλεσμα θα έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό σας.
3. Περισσότερο χρόνο γι’ αυτούς που αγαπάτε
Τον ελεύθερο χρόνο που θα σας μένει τώρα πια, θα μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για να χαρείτε τους ανθρώπους που αγαπάτε.
4. Θα νιώθετε καλά με τον προσωπικό σας χώρο
Ένα ακατάστατο σπίτι ή γραφείο μας κάνει συχνά να νιώθουμε ντροπή και την ανάγκη να απολογηθούμε στους γύρω μας. Ακόμα και αν προσπαθείτε να το παίξετε άνετοι με το θέμα είναι σίγουρο ότι ένας καθαρός και τακτοποιημένος χώρος θα σας προσφέρει ευχαρίστηση και με περισσότερη χαρά θα φέρνετε καλεσμένους στο σπίτι.
5. Θα είστε καλύτερο πρότυπο για τα παιδιά σας
Πώς γίνετε να πείσετε τα παιδιά σας να μαζεύουν το δωμάτιο τους χωρίς να δίνετε εσείς το καλό παράδειγμα;
6. Θα αναπνέετε καλύτερα
Ένας οργανωμένος χώρος είναι πάντα πιο καθαρός για τον απλό λόγο ότι είναι πιο εύκολο να καθαριστεί. Άρα λιγότερη σκόνη, λιγότερα ακάρεα και λιγότερες αλλεργίες.
7. Θα είστε πιο υγιείς γενικότερα
Αν είστε πιο οργανωμένοι θα έχετε χρόνο να βάλετε λίγη άσκηση στο πρόγραμμα σας και να ετοιμάσετε υγιεινά γεύματα για εσάς και τη οικογένειά σας.
8. Θα είστε πιο αποδοτικοί στη δουλειά σας
Πρώτα απ’ όλα θα δίνετε καλύτερη εντύπωση στο γραφείο σας. Επιπλέον θα γίνετε πιο συνεπείς, πιο γρήγοροι και πιο αποτελεσματικοί. Όλα αυτά επειδή δεν θα σπαταλάτε ανούσια τον χρόνο σας ψάχνοντας σημειώσεις, φακέλους κλπ.
9. Θα εξοικονομήσετε χρήματα
Αν ξέρετε πάντα τι έχετε και πού δεν θα χρειάζεται να ξαναγοράσετε πράγματα επειδή δεν τα βρίσκετε ή δεν θυμάστε καν αν υπάρχουν πια.
10. Θα επιτύχετε περισσότερο
Όπως φαίνεται απ’ όλα τα παραπάνω, με την σωστή οργάνωση θα δουλεύετε και θα λειτουργείτε σαν μια καλά συγχρονισμένη μουσική ορχήστρα. Θα μπορείτε να βάλετε σε μια σειρά τις σκέψεις σας και θα έχετε χρόνο να επικεντρωθείτε αναπόσπαστοι στους στόχους σας.
Πηγή: