Οι γυναίκες gamers έχουν γεφυρώσει το χάσμα με τους άντρες gamers. Σε αντίθεση με τα στερεότυπα, ο αγώνας για την κυριαρχία στον κόσμο του mobile gaming δίνεται πια στα ίσια. Ποιος θα κυριαρχήσει;
Είναι αποδεκτό ότι οι γυναίκες ξοδεύουν τα διπλάσια από τους άνδρες για την περιποίηση των μαλλιών τους, σε ψώνια, σε ινστιτούτα σπα και σε προγράμματα απώλειας βάρους. Ωστόσο, μια μια πρόσφατη μελέτη που δείχνει τις γυναίκες να κοντράρουν τους άνδρες στο το χρόνο και σ τα χρήματα που δαπανώνται για mobile games έρχεται να μας εκπλήξει, όταν όλοι γνωρίζουν ότι οι άνδρες κυριαρχούν στον κόσμο του mobile gaming. Αλλά, αυτό ανήκει στο παρελθόν, δεδομένου ότι η Flurry, μια πλατφόρμα ανάλυσης νομισματοποίησης και διαφήμισης για κινητές συσκευές, που αποσκοπεί στην ανάλυση των αλληλεπιδράσεων των καταναλωτών και των εφαρμογών των κινητών συσκευών κυκλοφόρησε πρόσφατα στατιστικά στοιχεία της μελέτης της, που δείχνει τις γυναίκες να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο και χρήμα για mobile games και γενικά να κυριαρχούν στο mobile gaming.
Η Flurry δεν εκπλήσσεται καθόλου με τα στοιχεία της έρευνας και βασικά αναφέρει ότι τα ευρήματα απλά απηχούν την εκπληκτική απόδοση του παιχνιδιού Kim Kardashian Hollywood game, το οποίο περιγράφεται ως το παιχνίδι που έφερε μεγάλη πρόκληση για τα πολύ επιτυχημένα παιχνίδια όπως τα Clash of Clans και Candy Crush. Για την ιστορία, γυναίκες όλων των ηλικιών, μεγεθών και κοινωνικού status συγκεντρώνονται και έχουν δημιουργήσει ένα εκπληκτικό έσοδο 700.000 δολαρίων ανά ημέρα. Ενώ ορισμένα έγκυρα μέσα μαζικής ενημέρωσης, όπως το CNN και το Forbes κουνούσαν το κεφάλι τους, καθώς δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι ένα τέτοιο video game θα κυριαρχήσει στις λίστες πωλήσεων καθώς δεν είναι όλοι ακόμη έτοιμοι να δεχθούν ότι το κοινό των τυχερών παιχνιδιών δεν είναι αυτό που γνωρίζαμε παλαιότερα.
Οι στατιστικές είχαν ήδη δώσει τον τόνο, για το ποιος κυριαρχεί πραγματικά στον κόσμο των παιχνιδιών πολύ πριν παρουσιαστεί το hit παιχνίδι της Kim Kardashian. Οι ιστοσελίδες που προσφέρουν κοινωνικά τυχερά παιχνίδια έχουν περισσότερες γυναίκες ως μέλη. Από το 58% των Αμερικανών που παίζουν video games, το 42% είναι γυναίκες (συνήθως άνω των 18 ετών). Τα στατιστικά του Facebook δείχνουν ότι υπάρχουν περισσότερες γυναίκες παίκτες σε παιχνίδια όπως το Farmville, το Yo Ville και παρόμοια παιχνίδια, ενώ οι άνδρες είναι περισσότεροι σε παιχνίδια με χαρτιά και τουρνουά παιχνιδιών όπως το Texas Hold’em Poker. Είναι επίσης γεγονός ότι οι γυναίκες αρέσκονται σε παιχνίδια σχετικά με τη διαχείριση και την προσομοίωση περισσότερο από ό, τι οι άνδρες. Οι γυναίκες παίζουν περισσότερο σε κινητές συσκευές, ενώ οι άνδρες έχουν την τάση να εμπιστεύονται τις κονσόλες τους.
Ενώ και τα δύο φύλλα, άνδρες και γυναίκες αντιδρούν εξίσου φιλικά με την ιδέα των εικονικών αγαθών, ωστόσο οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να ξοδεύουν περισσότερα. Τα στατιστικά του Facebook δείχνουν με σαφήνεια τη μεγάλη διαφορά μεταξύ γυναικών και ανδρών στο ξόδεμα χρημάτων για παιχνίδια όπως το μπίνγκο, video κουλοχέρηδες και παιχνίδια όπως το Farmville και το Yo Ville. Οι στατιστικές δείχνουν ότι οι γυναίκες χρησιμοποιούν τα Facebook Credits για την αγορά εικονικών αγαθών σε διακοσμήσεις, αναβαθμίσεις και εικονικά νομίσματα και άλλες αγορές σε mobile apps σε ποσοστό 34% έναντι 13% των ανδρών παικτών. Οι γυναίκες επίσης δαπανούν περίπου $ 111 για παιχνίδια MMO σε σύγκριση με $ 74 που δαπανούν οι άνδρες. Οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να δαπανήσουν περισσότερα για ένα προσωπικό avatar ενώ οι άνδρες όχι ή απλά ξοδεύουν όσο το δυνατόν λιγότερα.
Ενώ το κοινό των παιχνιδιών πιστεύεται ότι είναι σκληροπυρηνικοί gamers (κυρίως άνδρες), τα κινητά παιχνίδια έχουν αλλάξει τελικά τον αγωνιστικό χώρο. Τα casual παιχνίδια τώρα παίζονται κυρίως σε φορητές συσκευές, όπως smartphones και tablets σε ποσοστό 38% έναντι σ’ αυτά που παίζονται σε laptop, επιτραπέζιους υπολογιστές και κονσόλες. Από τις γυναίκες που είναι κάτοχοι ενός τουλάχιστον smartphone, το 36% παίζουν παιχνίδια στα κινητά τους τηλέφωνα. Επιπλέον, οι γυναίκες πιστώνονται με 32% περισσότερο χρόνο που δαπανάται για mobile games με βάση έναν μετρητή συγκράτησης 7 ημερών. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι γυναίκες είναι 32% πιο πιστές και αφοσιωμένες στα παιχνίδια που παίζουν στο κινητό τους τους σε σύγκριση με τους άνδρες των οποίων η αφοσίωση κατά μέσο όρο είναι εκπληκτικά χαμηλή.
Ποιος πραγματικά κυριαρχεί στον κόσμο του mobile gaming; Μεταφορικά μιλώντας, οι γυναίκες φυσικά!
Info: Ξένη δημοσίευση
Πηγή: